خرید سرور نو و اورجینال از شرکت دایا سرور :

شرکت دایاسرور با بیش از 17 سال سابقه، فعالیت خود را با عرضه سرورها و تجهیزات قدرتمند HP آغاز نمود و در حال حاظر دارای یکی از کاملترین مجموعه تجهیزات سرور و ذخیره ساز HP و EMC و متعلقات آن می باشد. در صورت خرید سرور و تجهیزات HPE، 1 سال گارانتی ایده آل شرکت این را تجربه کنید.

تعمیر سرورهای HPE :

یکی از خدمات تخصصی شرکت دایاسرور، تعمیر سرور های HPE در تمامی مدل ها و سری ها جدید و قدیمی است.
با توجه به حساسیت بالای این سرور های گران قیمت بهتر است عیب یابی و تعمیر آن را به دست متخصص های با تجربه بسپارید.
شرکت دایاسرور با داشتن نیرو های متخصص فنی، سال هاست در زمینه پشتیبانی، آپدیت و تعمیر سرورهای HPE فعالیت دارد. مشتریانی که سرور های خود را از شرکت ما تهیه می کنند، از گارانتی یک ساله و 5 سال خدمات پس از فروش ما بهره می برند.

تعمیر سرورهای HPE
از آنجایی که شرکت دایا سال هاست که در زمینه فروش سرور، استوریج و تجهیزات نو و اورجینال HPE فعالیت دارد و در هیچ صورتی در حوزه فروش کالای های دست دوم و غیر اورجینال فعالیت نداشته و ندارد، احتمال خرابی و به مشکل خوردن کالاهای این شرکت بسیار پایین می باشد.

طبق فعالیت چندین ساله شرکت در حوزه فروش، تعمیر و پشتیبانی سرور، نکته بسیار حائز اهمیتی که وجود دارد این است که سرور هایی که برای تعمیر به شرکت ما سپرده می شوند ، کالاهایی هستند که از شرکت ما خریداری نشده و یا کالاهایی هستند که به صورت دست دوم و غیر اورجینال خریداری شده اند. گاهی هم از تجهیزات نامرغوب، دست دوم و یا غیر اورجینال بر روی این دستگاه ها نصب و مورد استفاده قرار گرفته اند که این عمل موجب می شود تا در آینده ای نه چندان دور، سرور و یا استوریج شما دچار مشکل و نقص فنی شود.
شایان ذکر است دپارتمان واحد فنی بیش از 40 برد اصلی دستگاه سرور نسل جدید (G10) را تعمیر و یا تعویض نموده است که عدم سرویس دهی و مدت زمان در دسترس نبودن سرویس ها مشکلات فراوان و هزینه های زیادی به سازمان ها تحمیل می نماید.
ما در کنار شما هستیم که با مشاوره های فنی در انتخاب محصولات از این حوادث و مشکلات جلوگیری نماییم.