اگر نگاهی کوتاه به دیتاسنتر های معروف جهان بیندازید؛ در می یابید که سرور HPE یکی از اجزاء مهم و جدایی نا پذیر این دیتاسنتر های بزرگ و معروف هستند.

کمپانی HPE با ارائه انواع نسل های سرور به صورت رک مونت و ایستاده، از بزرگترین تا کوچکترین سایزها برای انواع دیتاسنتر ها، توانسته محبوبیت بسیاری کسب کند و بهترین انتخاب برای دیتاسنتر ها باشد.

تمامی تلاش شرکت HPE بر این است تا شما را در صعنتی که در آن فعالیت می کنید را کمک کند و خود نیز یکی از بزرگترین پرچم داران در عرصه تولید سرور می باشد.
یکی دیگر از دلایل محبوبیت این شرکت نسبت به سایر برندها تولید دیگر سخت افزار ها مانند رک ها ، سوئیچ ها ، استوریج ها و دیگر تجهیزات جانبی دیگر که در کنار سرور می توان از آنها بهره برد .
در ایران سرورهای HPE بالاترین تقاضا را دارند و به عنوان محبوب ترین شرکت تولید کننده سرور نسبت به سایر برند های شناخته شده است یکی از دلایل درخواست بالا بر روی این تجهیزات این است که همه قطعات آن در ایران موجود می باشند و همچنین به دلیل استفاده فروان و رقابتی شدن بازار آن در ایران بسیار ارزان قیمت تر از سایر برند ها می باشند.
سرور های HPE از آخرین نسل از پردازنده های قدرتمند شرکت Intel بهره گیری می کنند و دارای سیستم مدیریت دسترسی از راه دور بسیار هوشمندی بنام iLO هستند و در سال های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بالاتر از سایر برند های قرار گرفته و بیشترین میزان فروش را در سطح جهان به خود اختصاص داده است.

چرا سرور HPE

چند مورد از دلایل محبوبیت و کیفیت بالای سرور های HPE :

1- این سرورها طوری طراحی شده اند که حداکثر کارایی و اطمینان را برای جلوگیری از down شدن داشته باشند. تمامی قطعات داخلی توسط خود شرکت HP تست و سپس ارائه می‌شوند.
2- بخش تحقیقات و توسعه شرکت اچ پی همواره تجربه کاربران مختلف را در محصولات جدید لحاظ می‌کند. اینکه کاربران چه نیازها و انتظاراتی دارند.
3- تمام سرورها و قطعات آن توسط کاربران قابل تست هستند. این موضوع باعث افزایش قابلیت اطمینان، ایجاد همکاری، رسیدگی به خطاها و بازیابی می‌شود.
4- ابزارهای مدیریت متمرکز iLO راهی برای پیکربندی (configuration) کنترل و مانیتورینگ تنظیمات تجهیزات از راه دور. این قابلیت باعث کاهش هزینه‌ها برای اپراتور در مقایسه با دیگر سرور ها است. همچنین به روز رسانی هوشمند (Smart Update Manager (SUM)) عملیات پیچیده فرم ور و نرم افزارهای نگهداری را آسان‌تر می‌کند.
5- Firmware BIOS: همچنین Firmware BIOS ها برای بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان قطعات بهینه شده‌اند.

چرا سرور HPE را از دایاسرور بخریم؟

شرکت دایاسرور با بیش از 17 سال سابقه، فعالیت خود را با عرضه سرورها و تجهیزات قدرتمند HP آغاز نمود و در حال حاظر دارای یکی از کاملترین مجموعه تجهیزات سرور و ذخیره ساز HP و EMC و متعلقات آن می باشد. در صورت خرید سرور و تجهیزات HPE، 1 سال گارانتی ایده آل شرکت دایاسرور را تجربه کنید.
شما میتوانید در صورت نیاز به خرید سرور و ذخیره ساز ، مشاوره رایگان ، طراحی و نصب و راه اندازی محصولات اورجینال HPE و EMCبا مشاوران ما در بخش فروش سرور (تلفن 88500466) متناسب با نیاز سازمان خود تماس حاصل فرمایید.