اینتل اعلام کرد که Jim Keller به دلایل شخصی در تاریخ 11 جون 2020 از سمت خود در این کمپانی استعفا داد. اینتل از عملکرد آقای کلر در طی دو سال گذشته قدردانی کرد و برای او و خانواده‌اش بهترین‌ها را آرزو کرد. با این حال، اینتل با خوشحالی اعلام کرد که آقای کلر موافقت کرده است به مدت شش ماه به عنوان مشاور تا پیدا شدن شخصی برای سمت خود به اینتل کمک نماید. استعفای جیم کلر از اینتل باعث شد تا در تیم‌های مختلف این کمپانی تغییراتی ایجاد شود و بخش‌های مختلف این شرکت دچار تغییرات شوند.

Jim-Keller-1

 

اینتل دارای یک تیم بسیار با تجربه از مدیران فنی در بخش تکنولوژی، معماری سیستم‌ها و گروه مشتریان (TSCG) تحت رهبری دکتر ونکاتا (مورثی) رندوچینتالا، رئیس بخش TSCG و مدیر ارشد مهندسی است. استعفای جیم کلر از اینتل در بخشی از تغییرات، انتقالات بین بخش‌های اینتل به صورت زیر اعمال شده است:

Sundari Mitra، مدیر عامل سابق و بنیانگذار NetSpeed Systems و مدیر فعلی بخش Chassis Group و CIP اینتل، به مدیریت بخش تازه تأسیس مهندسی IP برگزیده شده که کار این گروه پیدا کردن بهترین کلاس IP می‌باشد.

Gene Scuteri، مدیر موفق صنعت نیمه‌ هادی، مدیریت گروه مهندسی Xeon و Networking را برعهده خواهد گرفت.

Daaman Hejmandi به مدیریت گروه مهندسی مشتریان که بر اجرای سیستم بر روی تراشه (SoC) و طراحی نسل جدید محصولات، دستگاه و چیپست نسل بعدی نظارت دارد رسیده است. Hejmandi دارای بیش از دو دهه تجربه در تیم‌های پیشرو در ارائه SoCهای پیشرفته در داخل و خارج از intel است.

نوید شهریاری، مدیر باتجربه intel ، همچنان به رهبری گروه ساخت و مهندسی محصول که بر روی ارائه مجموعه‌های جامع تست‌های قبل از تولید و قابلیت‌های عیب‌یابی متمرکز است ادامه خواهد داد.

منبع: مجله سخت افزار